Organem nadzorującym szkołę jest Mazowiecki Kurator Oświaty (http://www.kuratorium.waw.pl)
Organem prowadzącym szkołę jest Gmina Dąbrówka (http://www.dabrowka.net.pl)

"W wychowaniu chodzi właśnie o to,
żeby człowiek stawał się bardziej człowiekiem
- o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał,
aby więc poprzez wszystko, co ma,
co posiada umiał bardziej i pełniej być człowiekiem,
to znaczy, ażeby umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich"

- Jan Paweł II -

czynny:
poniedziałek, środa, czwartek: 7.15 - 11.30
wtorek, środa: 11.30 - 15.15

Wycieczka edukacyjna klas szóstych i piątych.

(Zam: 01.06.2012 r., godz. 10.44)
W dniach 29-31 maja klasy szóste wraz z piatymi wybrały się na trzy dniową wycieczkę do Krakowa i jego okolic.

Już o 6 rano wyjechaliśmy z pod szkoły. Wszyscy byliśmy podekscytowani i nie mogliśmy się doczekać przyjazdu na miejsce. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy kopalnię w Wieliczce. Chodziliśmy po różnych komorach z eksponatami zrobionych z soli. Pan przewodnik opowiadał bardzo ciekawie i wszyscy byli bardzo zasłuchani jego opowieściami.

Pamiątkowe zdjęcie w Wieliczce

Weszliśmy też na Kopiec Kraka z ,którego widzieliśmy panoramę całego Krakowa. Po kilku godzinach chodzenia byliśmy bardzo zmęczeni ,ale pod wieczór chętnie wybraliśmy się na rynek główny. Oglądaliśmy wszelkie występy artystów ulicznych i robiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia.
Drugi dzień polegał na zwiedzaniu całego Krakowa. Pani przewodnik przygotowała dla nas wiele interesujących historii związanych z tym miastem. Byliśmy m.in. w Kościele Mariackim, w Katedrze na Wawelu gdzie swój nagrobek ma C. K .Norwid- patron naszej szkoły. Widzieliśmy też słynny Ołtarz Wita Stwosza, nagrobki królów polskich i piękne, kościelne witraże. Następnie poszliśmy zobaczyć smoka wawelskiego ,który ział żywym ogniem . Odwiedziliśmy również park dr. Jordana gdzie wszyscy świetnie się bawiliśmy. Pod koniec dnia ponownie poszliśmy na rynek ,aby zakupić pamiątki i zjeść kolację.
Trzeciego dnia pojechaliśmy do Narodowego Parku Ojcowskiego gdzie spędziliśmy bardzo dużo czasu na zwiedzaniu Jaskini Ciemnej i chodzeniu po skałach wapiennych skąd widzieliśmy piękny krajobraz. Później na piechotę poszliśmy do pobliskiej restauracji gdzie zjedliśmy bardzo smaczny obiad. Po tym wszystkim , zadowoleni z wycieczki wsiedliśmy do autobusu w stronę powrotną do domu.
To była bardzo udana wycieczka. Najbardziej podobał nam się rynek Krakowa nocą. Bardzo chcielibyśmy jeszcze raz to powtórzyć .

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z tej wycieczki.

Uczennice klasy 6a:
Patrycja Nowak;
Agnieszka Jachacy;
Kinga Rosa;
Anna Marchewka;
Weronika Getka.

Statystyka strony

Strona oglądana: 3613 razy.